HTML

2014.11.24. 07:47 karcolat csabi

#1 Álomcsapda

némán nézek át
a lelke kulcslyukán
remegve várom
ajtót nyit talán

súlyom ingatag
léptei alatt
szűz havat gyaláz
mint gyilkosban a gyász

eltévedtem,
utam nem segítik izzó fények
csapdába estem,
kifordult csontjaim törnek a mélyben
csapdába estem
álomcsapda

éber éjjelek
erdők és hegyek
köde temet el
falevelekkel

eltévedtem,
lépteim nem segítik izzó fények
csapdába estem,
kifordult csontjaim fájdalma éget
csapdába estem
álomcsapda

Szólj hozzá!

Címkék: napi vers álomcsapda karcolat csabi


A bejegyzés trackback címe:

https://szurkenapok.blog.hu/api/trackback/id/tr906927707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása